piątek, 16 października 2015

LOOK na jesień

Witajcie :)
Chciałabym wam pokazać jeden z moich looków na jesień. Kardigany i inne swetry już chyba każdy wyciągnął z dołu szafy ;) Ja osobiście jestem typem zmarźlaka więc im grubszy sweter tym lepszy :D Akurat w tym zestawie wybrałam cieńszy kardigan, ponieważ nie jest jeszcze aż tak mega zimno ten jest idealny na taką typową przejściową pogodę ;) Jeansy plus kozaczki za kolano uważam, za super połączenie.. kiedyś myślałam, że kozaczki za kolano najlepiej prezentują się na odkrytych nogach ale teraz zmieniłam zdanie, bo jak sami widzicie wyglądają super w tym połączeniu.
Niestety rzadko dodaję posty :( nie mam zbyt wiele czasu, dlatego też zdjęcia są i na pewno w najbliższym czasie będą wykonywane w lustrze.. nie jestem profesjonalistką ani nie mam swojego fotografa, który wykonałby mi zdjęcia na bloga.. :( ale każdy jakoś zaczynał, więc jestem dobrej myśli ;)
A teraz zostawiam was z zdjęciami .. i zachęcam do komentowania ;*






1 komentarz: