piątek, 19 lutego 2016

MAKE UP

Cześć wszystkim !
Dawno mnie tutaj nie było ale niestety brak czasu mi na to nie pozwalał, pogoda z resztą też;/.. Już z niecierpliwością czekam na wiosnę i moje ukochane pastele <3 Mam nadzieje, że jak tylko pogoda się polepszy i dzień stanie się dłuższy to będę miała więcej możliwości żeby porobić jakieś zdjęcia ze stylizacjami.
Dzisiaj przygotowałam dla was coś zupełnie innego .. zobaczycie jakich kosmetyków używam na co dzień ;) Nie używam kosmetyków z tej najwyższej półki ale uważam, że te również są bardzo dobre i mega wydajne i mogę je z pewnością polecić wszystkim tym którzy nie chcą dużo wydawać ale przy tym chcą być też zadowoleni z produktu :)

pozdrawiam was ;* i do następnego razu.
zdjęcia są w kolejności od podkładu aż po cień do brwi.










9 komentarzy:

  1. Możesz coś więcej powiedzieć o podkładzie z Loreal? :)
    Zapraszam http://poolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jest numer jeden ;)
      Nie wysusza, dopasowuje sie do koloru skory i przede wszystkim nie tworzy efektu maski ;) dobrze kryje niedoskonałości i zaczerwienienia .

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Uwielbiam te produkty :)
    Pozdrawiam ciepło
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 1 - podkład z Loreal :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1 - podkład z Loreal :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci podkład z astora perfect skin ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna toaletka :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń