wtorek, 4 października 2016

WITAJCIE !

Cześć kochani !
   Witam was bardzo gorąco ;) Na wstępie chciałam was przeprosić za to, że nie było mnie tutaj dość długo ;( Niestety było to spowodowane moim bardzo napiętym grafikiem, przez który nie miałam czasu na robienie zdjęć jakiś fajnych stylizacji.. ale wracam do żywych ze zdwojoną mocą ;D
   Dzisiaj mam dla was stylizację już jesienną bo robi się coraz zimniej, a ja jestem fanką swetrów tak więc możecie się spodziewać, że w okresie jesienno-zimowym będzie tutaj dużo różnych stylizacji z wykorzystaniem swetra ;)
   Generalnie postanowiłam również, że stylizacje na blogu będą tylko i wyłącznie z wykorzystaniem ubrań i dodatków ze sklepów sieciowych oraz butików ;) Chciałabym żeby to były stylizacje ''na każdą kieszeń'' nie chcę się wywyższać ani pokazywać czego ja nie mam i jakie to jest drogie bo jak wiecie takich blogerek tutaj nie brakuje :)
   Dzisiaj przygotowałam stylizację z beżowym dłuższym sweterkiem, który posłużył mi jako sukienka.. do tego szare botki z frędzlami, które możecie dostać w co drugim butiku ;)
   Miłego oglądania ; *





5 komentarzy: