środa, 6 stycznia 2016

Parka

Witajcie kochani !
Zima w końcu nas zaskoczyła po dość długim oczekiwaniu ;p w trójmieście temperatura sięga do -13 stopni . Dlatego dzisiaj pokaże wam mój zestaw na zimowe spacery .. Tak żeby było ciepło i wygodnie ;)
W tym roku w końcu sie przekonałam do parki w środku ma milutkie futerko i jest naprawdę bardzo ciepła ;) do tego założyłam legginsy z imitacji zamszu, śniegowce z futerkiem i do tego czapka z pomponem, która jest hitem tej zimy :)





Do następnego ;*






12 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam parki. A Twoja jest śliczna!!! Spodnie jakiej marki?
    Pozdrawiam
    Justyna,
    zapraszam do mnie
    http://krolowasecondhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka i emu świetne ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, dobry post ! :) :*
    zapraszam do mnie: www.vvbre.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buciki. Zapraszam do mnie aangeeliquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te legginsy z Bershki może? Bo mierzyłam podobne ;)
    Super wyglądasz i śliczna z Ciebie dziwczyna :*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie, a ja tymczasem zostawiam obserwacje :)
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich mega zadowolona bo maja wysoki stan i są rozciągliwe :))

      Usuń
  7. Jesteś taka ładna!
    Zapraszam do mnie!
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz !
    Zapraszam do mnie !
    http://stylevearly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka fajnie się komponuje z tymi getrami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka najlepsza z całej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń