wtorek, 19 stycznia 2016

STRÓJ DNIA NA ZIMĘ

Witajcie Kochani !
Postanowiłam, że głównie moje stylizacje będą sie opierały na strojach dnia, ponieważ wiem że najczęściej z takich stylizacji inspirują się czytelniczki ;)) Oczywiście co jakiś czas będą się pojawiały posty w kreacjach imprezowych ale chcę się skupić bardziej na codziennych stylówkach mniej lub bardziej eleganckie, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Dzisiaj mam dla was propozycję w trochę bardziej eleganckim wydaniu ;) Beżowy długi płaszczyk pod którym miałam jeszcze czarny sweterek ale niestety nie dałam rady go pokazać, ponieważ było tak zimno, że nie chciałam ryzykować ;) do tego czarne spodnie z eko skórką na przodzie i do tego botki z frędzlami, w których się od razu zakochałam jak tylko je zobaczyłam <3 dodatki wybrałam w bieli żeby powstał lekki kontrast .






Do następnego razu ;***

6 komentarzy: